– Менеджмент процесів адміністрування продуктів блогера (марафони, курси, клуби);
– Ведення ефективної комунікації з іншими командами, підрядниками;
– Реалізація смс, емейл, пуш розсилок;
– робота з діджитал сервісами, LMS платформами (налаштування, аналіз фідбек клієнтів, покращення, застосування нового функціоналу, автоматизація)
– Робота з чат-ботами (SendPulse, Pipe);
– роботи по сайту (разом з підрядниками): створення нових сторінок сайту під продукт, адміністрування сторінок, внесення змін, робота з адмінкою сайту, наповнення її зручним функціоналом
– Ведення документації тех. відділу;
– Управління поточними технічними процесами, їх аудит та покращення;
– Аналіз роботи відділу, процесів, пошук точок оптимізації;
– Менеджмент команди тех. підтримки;
– Допомога у побудові відділу продажів та організації їх роботи;
– Тех. адміністрування внутрішніх запитів команди проекту.