– Планування продуктової лінійки, аналіз продуктів та маркетингових результатів для збільшення продажів.
– Дослідження аудиторії: болі, бажання, заперечення, фідбек на продукти.
– Аналітика ринку та конкурентів: продукти, воронки, вебінари, прогріви, лідмагніти, сайти та інші елементи упаковки (шапка, хайлайтс), автоматизація (чатботи, розсилки, сервіси автоматизації), трафік (канали трафіку, офери).
– Створення та налаштування продаючих воронок, залучення аудиторії з різних джерел (тепла: прогрів у блозі, телеграм-каналі, закритому клубі, серед учнів; холодна: таргет, реклама блогерів).
– Організація та проведення продаючих вебінарів до навчальних курсів та платних ком’юніті: комунікація з експертом, створення ТЗ для презентації, супровід живої зустрічі та комунікація в чаті тощо (технічна частина закріплена за технічним спеціалістом).
– Фінансовий звіт та аналіз по доходам та витратам.
– Маркетинговий звіт та аналіз результатів воронки та продажів з кожного джерела.