Продюсер освітніх курсів в команду фітнес-блогерки Уляни Вернер
Київ, можливо віддалено, фул тайм
Про компанію:
Команда Уляни Вернер - це:

– команда блогера, що пропагує фітнес з медичним підходом та допомагає дівчатам швидко та безпечно досягати результатів;
– проєкт, який вже на наступний рік після створення у 2020, масштабував дохід в 10 разів;
– 50 тисяч задоволених клієнтів за весь час;
– однодумці, що започаткували благодійну ініціативу “Ми поруч” для підтримки жінок, які втратили своїх чоловіків через війну.

Крім того, з початку війни команда Verner пожертвувала на благодійність 3 млн. грн власних коштів.

А зараз ми у пошуку продюсера освітніх курсів, який перейме діючі маркетингові процеси в команді і наповнить проєкт новими ідеями.
Якими hard skills володіє наш ідеальний кандидат?
– написання сценаріїв для прогріву;
– формування структур продаючих вебінарів;
– створення інфоприводів, формування оферів для аудиторії;
– робота з напрямком influence-маркетингу;
– вміння працювати з e-mail розсилками, формувати тексти під них;
– робота з Google Analytics, налаштування інструменту;
– робота з Meta Ads, таргетованою рекламою;
– вміння працювати з підрядниками, командами та координувати їхню роботу;
– комунікаційні та презентаційні навички;
– здатність до прийняття рішень та розв'язання проблем;
– знання продуктового життєвого циклу.
Які задачі перед тобою стоятимуть?
– робота з концептами нових запусків продуктів та планування їх реалізації;
– підготовка сценаріїв прогріву в Instagram, контроль за реалізацією
– підготовка сценаріїв прогріву для інших площадок (телеграм, sms/email-розсилки);
– робота з продаючими вебінарами (структура, підготовка ТЗ для запуску, контроль за реалізацією);
– проведення аналізу запусків та оцифрування прогрівів/продажів;
– розробка воронки для холодного продажу продуктів, контроль її реалізації та пуску трафіку на неї;
– пошук нових можливостей збільшення виручки: підключення реферальної програми, оптимізація конверсії на сайті, підвищення доходимості на вебінар, тест різних оферів при продажу;
– налагодження системи аналітики;
– підключення нових підрядників для закриття задач проєкту, аналіз попередніх ітерацій з підрядниками;
– проведення аналізу конкурентів;
– зміни на сайті для підвищення конверсії;
– формування стратегії щодо збільшення виручки.
Ми пропонуємо:
– роботу в амбітній команді, яка вміє ставити цілі та досягати їх;
– прозору систему кар’єрного розвитку всередині компанії;
– доступ до внутрішньої корпоративної бібліотеки;
– можливість доєднуватися до наших внутрішніх ком'юніті.
Пиши нашому рекрутеру в телеграм:
@nebesniuk_anastasiia_nm , з поміткою назви вакансії та не забудь прикріпити резюме.
ДЗЕН
КОМ'ЮНІТІ КЛЬОВИХ ЛЮДЕЙ