PR Manager в команду Kalush Orchestra
Віддалено, фул тайм
Що в перспективі:
– можливість працювати з однією з топових команд українського шоу-бізнесу!
– роботу в крутій команді, ресурси для реалізування професійних амбіцій — зробиш результати, якими будеш пишатися;
– можливість створювати контент, який побачать мільйони;
– формат роботи на вибір — і офіс, і віддалено;
– затишний офіс у Києві біля м. Дружби народів на випадок, якщо потребуєш місця для роботи.
А ще:
– free ticket на корпоративні заходи компанії;
– доступ до корпоративної бібліотеки;
– можливість професійного розвитку та навчання в форматі Світу без кордонів. Відвідування найавторитетніших профільних подій в сфері;
– активна корпоративна культура.
Що будеш робити:
– формувати, оптимізувати та реалізовувати плани PR заходів;
– брати участь в розробці та реалізації PR стратегії, та PR кампаній для всіх проектів KALUSH;
– комунікувати, звітувати та погоджувати з COO всіх активностей навколо гуртів;
– створювати та реалізовувати креативні промо релізи;
– формувати прес-релізи, інтервʼю, інформаційні матеріали, комунікаційні тексти, біографії тощо, які будуть використані для розповсюдження інформації про проекти KALUSH;
– управляти кризовими ситуаціями, пов’язаними з PR аспектами (розробляти плани реагування, уточнюючі повідомлення, тощо, для мінімізації негативного впливу на імідж проектів KALUSH);
– формувати пропозиції щодо залучення проектів KALUSH до проектів, благодійних та творчих ініціатив, колаборацій, тощо;
– формувати описи релізів проектів KALUSH, писати та розсилати прес-релізи;
– організовувати участь проектів KALUSH в галузевих заходах та преміях (координувати комунікації, готувати необхідні презентаційні матеріали);
– організовувати прес-конференції, інтерв’ю, презентації та інші PR заходи для проектів KALUSH;
– готувати та брифувати артистів проектів KALUSH до будь яких PR ініціатив;
– управляти та координувати зовнішніми зв’язками зі ЗМІ, журналістами, блогерами, тощо (забезпечувати ефективне медійне покриття та присутність проектів KALUSH в публічному просторі);
– моніторити та аналізувати медійне покриття, аналізувати ефективність PR кампаній проектів KALUSH (оцінювати результати та формувати пропозиції по покращенню PR стратегій та комунікаційних підходів);
– контролювати публікації в ЗМІ, соц мережах, тощо;
– формувати план витрат на PR ініціативи;
– формувати щотижневі та місячні звіти.
Наш ідеальний (ідеальна) PR Manager:
– має досвід роботи на позиції піар-менеджер від 1 року, досвід роботи з інфлюенсером/артистом. Курси PR будуть плюсом;
– має успішні кейси ведення піар-кампаній артиста / інфлюенсера / бренда;
– вміє розробляти та реалізовувати PR активності, які відповідають цілям та потребам проекті;
– знається на трендах та інноваціях в сфері. Готовий до експериментів, використовує нові підходи та інструменти в роботі;
– має свою базу контактів (ЗМІ, радіо, блогери тощо), базу іноземних ЗМІ;
– має навички використання аналітичних інструментів для аналізу проведених кампаній;
– має досвід керування бюджетами. Формує та виконує плану витрат;
– глибоко розуміє стан медіа-середовища, соціальних мереж, платформ, традиційних ЗМІ, дідіжитал інструментів;
– знає англійську мову на рівні В2 і вище (розмовна, письмова), вільно володіє українською - обовʼязково;
– має розвинені навички менеджменту;
– вміє генерувати ідеї та втілювати їх в життя. Використовує нестандартні підходи до піару;
– вміє формулювати метрики успішності та розробляти плани досягнення поставлених цілей
– має розвинені комунікаційні навички (в команді, взаємодіє з фанами/хейтерами, комунікує з артистами, менеджментом, представниками ЗМІ, блогерами, журналістами, стейкхолдерами);
– вміє управляти кризовими ситуаціями, пов’язаними з PR аспектами;
– терплячий (терпляча) та наполегливий (наполеглива);
– уважний (уважна) до деталей;
– стресостійкий (стресостійка) і автономний (автономна);
– готовий (готова) працювати в неробочі години, коли це необхідно.

Пиши нашій рекрутерці в телеграм @kliuieva_hanna з поміткою назви вакансії та не забудь прикріпити резюме

ДЗЕН
КОМ'ЮНІТІ КЛЬОВИХ ЛЮДЕЙ