– має 2+ років досвіду на позиції менеджера,адміністратора або помічника керівника;
– швидко реагує в складних ситуаціях; генерує ідеї та успішно їх імплементує;
– має високий рівень емпатії; зрілий підхід і ставлення до роботи та команди;
– працював в режимі мультизадачності та може назвати себе стресостійкою людиною;
– має рівень англійської на рівні В1-В2;
– готовий підключитися в роботу,якщо є важлива необхідність та потрібна допомога (раптом це твій вихідний – не хвилюйся, ти зможеш компенсувати його протягом тижня);
– має досвід ефективної комунікації та ділового спілкування,в тому числі листування;
– вміє знаходити та аналізувати інформацію; робити прогнози,орієнтуючись на отримані дані;
– структурно та чітко підходить до організації робочого процесу керівника;
– автономний в плануванні свого часу та задач; відповідально ставиться до дедлайнів;
– має досвід з інструментами G-Suit, Microsoft Office, тощо.
Буде плюсом,якщо маєш:
– досвід в медіа на посаді менеджера;
– вищу освіту за напрямками менеджмент, маркетинг, комунікації, тощо;
– досвід в планування фінансів (базовий рівень);