Personal Assistant to CEO
Київ, фул тайм
Куди шукаємо людину:
Дзен — це ком'юніті, яке об'єднує спеціалістів у сфері IT, digital-маркетингу та HR. Ми — HR-агенція, що працює з українськими компаніями та знаходить саме той magic-match, де очікування роботодавця та кандидатів завжди мають спільний знаменник. Ми працевлаштовуємо, задаємо курс стратегії пошуку роботи та надихаємо на нові звершення та результати в роботі.

Наразі ми шукаємо Executive Assistant в команду нашого CEO. Наш СЕО — проактивний керівник, має купу амбіцій, цілей та проєктів. У нього багато зустрічей, бізнес-поїздок та інших задач, які потребують підтримки з боку його асистента.
Хто наш ідеальний кандидат:
– має досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
– знає англійську на достатньому рівні для спілкування на побутовому рівні та вільного листування (Intermediate і вище);
– розуміє особливості роботи, а саме залежність від графіка керівника;
– самоорганізований — вдало розпоряджається своїм часом, організовує роботу та простір;
– вміє працювати з інформацією — оцифровувати та упаковувати;
– вміє приймати рішення на основі отриманої та проаналізованої інформації;
– гнучкий — адаптується до різних ситуацій, вміє працювати з окремими особами та групами;
– вміє пріоритезувати задачі та контролювати їх виконання;
– працює з інструментами організації інформації (GSuite, Microsoft office тощо).
Які виклики на тебе чекають — задачі та обов’язки:
– пошук та аналіз інформації: проведення досліджень ринку, складання звітностей та презентацій;
– організація зустрічей: підготовка, створення графіків та розкладів, контроль виконання та нагадування конкретних завдань;
– ведення та складання розкладу керівника (і бізнес-, і особисті зустрічі);
– організація бізнес-поїздок та подорожей з урахуванням потреб керівника;
– підготовка та організація послуг для роботи та життя керівника (наприклад, привітання партнерів та клієнтів зі святами, виконання дрібних завдань тощо);
– виявлення потенційних проблем, стресових ситуацій, оперативне та ефективне вирішення.
Тобі у нас сподобається, бо:
– тобі допоможуть вирости до Business Assistant, а це вже зовсім інший рівень кар’єри;
– зможеш отримувати консультації нутриціолога та психолога;
– зможеш відвідувати корпоративний спортзал;
– ми заохочуємо саморозвиток і постійно надаємо можливості для навчання;
– за час війни не знизили заробітну плату і не звільнили жодного працівника через кризу, бо команда — це наш пріоритет.
Пиши нашому рекрутеру в телеграм:
@karaianova_kateryna , з поміткою назви вакансії та не забудь прикріпити резюме.
ДЗЕН
КОМ'ЮНІТІ КЛЬОВИХ ЛЮДЕЙ