– Забезпечення безперебійної роботи офісу: забезпечення вчасно поставок (госп.товари, харчування, канцелярія, аптечка);
– забезпечення безперебійної роботи команди і якісного виконання своїх обов’язків за напрямками – охорона, клінінг, кімнатні рослини, робота системного адміністратора;
– пошук, комунікація, постановка тз та прийом зроблених задач від підрядників для забезпечення ремонту та інших потреб;
– забезпечення пропускної системи і комунікації з резидентами офісу (збір побажань, вирішення спорів);
– інвентаризація і забезпечення збереження матеріальних цінностей (техніка, книги в бібліотеці, меблі);
– пошук, складання кошторису і придбання необхідного обладнання для офісу за потреби;
– управління відносинами з всіма орендодавцями, забезпечення своєчасного виставлення рахунків і контроль оплати;
– ведення фінансової звітності по витратах та іншої звітності.