– Створювати та реалізовувати маркетингову стратегію продукту;
– Будувати воронки на сайті й покращувати конверсію поточних воронок;
– Управляти проявами сервісу в соцмережах (створювати контент-план, ton of voice, партнерські публікації;
- Створювати контент для соцмереж (україно- і англомовні);
– Налаштувати email розсилки продукту
– Запуск платної реклами через Meta і Google Ads;
– Робота з підрядниками (постановка ТЗ і контроль виконання, дотримання дедлайнів).
Які виклики чекають на тебе:
– збільшення аудиторії в телеграм, лінкедін та ютуб;
– побудова активного ком'юніті навколо продукту;
– залучення амбасадорів до маркетингових активностей;
– формування позиціювання сервісу (бренду) в очах користувача.