Head of SMM в команду KALUSH
Київ та область, фул тайм
Це буде ідеальний match, якщо ти:
Наразі шукаю Head of SMM в одну з топових команд українського шоу-бізнесу, яка привезла перемогу на Євробаченні для України в 2022 році і продовжує підкорювати як Європу, так і Америку - KALUSH/Kalush Orchestra.

Ти — профі в smm-просуванні? Хочеш лідити команду? Маєш мільйон ідей для креативного просування артиста і знаєш, як їх реалізувати? Надсилай резюме! А поки докладніше про вакансію:
Що в перспективі:
– можливість працювати з однією з топових команд українського шоу-бізнесу!
– роботу в крутій команді, ресурси для реалізування професійних амбіцій — зробиш результати, якими будеш пишатися;
– можливість створювати контент, який побачать мільйони;
– формат роботи на вибір — і офіс, і віддалено;
– затишний офіс у Києві біля м. Звіринецька на випадок, якщо потребуєш місця для роботи.

А ще:
– free ticket на корпоративні заходи компанії;
– доступ до корпоративної бібліотеки;
– можливість професійного розвитку та навчання в форматі Світу без кордонів. Відвідування найавторитетніших профільних подій в сфері;
– активна корпоративна культура.
Що будеш робити:
– працювати пліч-о-пліч з PR відділом;
– готувати контент-плани;
– активно комунікувати з гуртами (заохочення до участі в соц мережах згідно контент плану), контролювати виконання задач;
– створювати креативні промо релізів для їх проведення в онлайн та офлайн форматах;
– розробляти та виконувати стратегії розвитку соціальних мереж KALUSH та Carpetman;
– створювати контент, організовувати фотосесії, контролювати процес та писати ТЗ для відеомонтажу, дизайну фото, оформлення сторіс і т.д.;
– завантажувати та готувати релізи на YouTube;
– забезпечувати кількісний зріст всіх метрик в соціальних мережах;
– управляти всіма смм-процесами та смм-командою;
– генерувати ідеї та розробляти їх для контент-планів, брати участь в брейн-штормах команди стосовно інших активностей гуртів;
– координувати рекламні запити з боку SMM;
– працювати з референсами: пошук, пропозиції, затвердження;
– відслідковувати та інформувати команди з приводу новостного фону щодня. Вести календар свят та завчасне реагування (підготовка матеріалів для постингу);
– координувати зйомки контенту (килими, сценаристи, оператори), пошук реквізиту, людей та ін.;
– вести сторінки та постинг KALUSH та Kalush Orchestra, контролювати ведення Carpetman;
– вести Spotify як додаткової соц мережі (оновлення концертів, публікація Canvas, Clips).
Наш ідеальний Head of SMM:
– має досвід роботи на позиції SMM-менеджер/ Team Lead/ Head of SMM від 3 років;
– має успішні кейси ведення соц мереж артиста/ інфлюенсера / бренда;
– має глибокі знання соціальних платформ (Instagram, facebook, youtube, tik tok, twitter, тощо) та інструментарія платформ, механік просування;
– володіє навичками використання аналітичних інструментів для аналізу проведених кампаній;
– вміє керувати бюджетами і формувати та виконувати план витрат;
– знає англійську мову на рівні В2 і вище (розмовна, письмова), вільне володіння українською - обовʼязково;
– стратегічно мислить. Вміє розробляти ефективні SMM стратегії, які відповідають цілям гурту, враховують особливості ЦА;
– вміє формулювати метрики успішності та розробляти плани досягнення поставлених цілей;
– володіє сервісами Google;
– має розвинені навички менеджменту. Має досвід керування командою smm, знає як розподіляти та ставити задачі, контролює над виконанням та витримкою дедлайнів;
– креативний: вміє генерувати ідеї крутого контенту для соц мереж, ставити задачі дизайнерам, монтажерам, артистам;
– має розвинені комунікаційні навички - тримає ефективну та позитивну комунікацію в команді, а також знає, як взаємодіяти з фанами/хейтерами і формувати позитивний імідж;
– тримає руку на пульсі, а також готовий до експериментів, використання нових підходів та інструментів в роботі
Пиши нашому рекрутеру в телеграм:
@nebesniuk_anastasiia_nm , з поміткою назви вакансії та не забудь прикріпити резюме.
ДЗЕН
КОМ'ЮНІТІ КЛЬОВИХ ЛЮДЕЙ