– має досвід роботи на позиції SMM-менеджер/ Team Lead/ Head of SMM від 3 років;
– має успішні кейси ведення соц мереж артиста/ інфлюенсера / бренда;
– має глибокі знання соціальних платформ (Instagram, facebook, youtube, tik tok, twitter, тощо) та інструментарія платформ, механік просування;
– володіє навичками використання аналітичних інструментів для аналізу проведених кампаній;
– вміє керувати бюджетами і формувати та виконувати план витрат;
– знає англійську мову на рівні В2 і вище (розмовна, письмова), вільне володіння українською - обовʼязково;
– стратегічно мислить. Вміє розробляти ефективні SMM стратегії, які відповідають цілям гурту, враховують особливості ЦА;
– вміє формулювати метрики успішності та розробляти плани досягнення поставлених цілей;
– володіє сервісами Google;
– має розвинені навички менеджменту. Має досвід керування командою smm, знає як розподіляти та ставити задачі, контролює над виконанням та витримкою дедлайнів;
– креативний: вміє генерувати ідеї крутого контенту для соц мереж, ставити задачі дизайнерам, монтажерам, артистам;
– має розвинені комунікаційні навички - тримає ефективну та позитивну комунікацію в команді, а також знає, як взаємодіяти з фанами/хейтерами і формувати позитивний імідж;
– тримає руку на пульсі, а також готовий до експериментів, використання нових підходів та інструментів в роботі