– Маєш досвід в SMM від 4 років;
– Керував(ла) командою і розумієш виклики на посаді менеджера;
– Креативний, вмієш створювати цікавий контент і адаптувати його до різних платформ;
– Складав(ла) контент-плану на місяць вперед, з розумінням цілі виходу кожної одиниці контенту;
– Проводиш аналіз статистики контенту, глибоко розумієш метрики, виведення гіпотез, висновків;
– Відмінно розумієш інструменти та алгоритми Instagram;
– Маєш досвід ведення reels, tiktok від ідеї до реалізації;
– Володієш навичками монтажу відео та оформлення постів, вільне володієш відповідними інструментами;
– Знаєш як продумувати воронки для залучення підписників
– Любиш роботу в команді, але здатний(а) до самоорганізації і автономності;
– Маєш націленість на результат і високий ступень відповідальності.