– Досвід лідерства команди від 2+ років на аналогічній позиції.
– Розуміння наративу та концепту, щоб створювати арт, що органічно вбудовується в гру.
– Досвід роботи зі Spine, вміння працювати з інтерфейсом, розуміння принципів використання інструменту.
– Досвід володіння інструментами для роботи з графікою Blender, Figma, Photoshop, Illustrator.
– Досвід роботи в Cartoon-стилі, оскільки наші проєкти мають впізнавану та виразну стилістику.
– Розуміння та досвід створення UI та анімацій для ігрових інтерфейсів.
– Досвід з 2D, але досвід роботи з 3D також важливий, оскільки 3D елементи будуть частково задіяні у процесах.
– Сильне портфоліо, що демонструє різноманітні стилі ігрового арту.
– Глибоке розуміння пайплайну створення ігрового контенту – від концепту до фінальних матеріалів.
– Відмінні комунікаційні та лідерські навички, досвід управління командами.
– Здатність балансувати між творчим баченням і технічними обмеженнями проєкту.
– Пристрасть до ігор та глибоке розуміння трендів GameDev.
– Досвід у SMM (робота з візуальним контентом для соцмереж) - буде перевагою.