– формувати, оптимізувати та реалізовувати плани PR заходів;
– брати участь в розробці та реалізації PR стратегії, та PR кампаній для всіх проектів KALUSH;
– комунікувати, звітувати та погоджувати з COO всіх активностей навколо гуртів;
– створювати та реалізовувати креативні промо релізи;
– формувати прес-релізи, інтервʼю, інформаційні матеріали, комунікаційні тексти, біографії тощо, які будуть використані для розповсюдження інформації про проекти KALUSH;
– управляти кризовими ситуаціями, пов’язаними з PR аспектами (розробляти плани реагування, уточнюючі повідомлення, тощо, для мінімізації негативного впливу на імідж проектів KALUSH);
– формувати пропозиції щодо залучення проектів KALUSH до проектів, благодійних та творчих ініціатив, колаборацій, тощо;
– формувати описи релізів проектів KALUSH, писати та розсилати прес-релізи;
– організовувати участь проектів KALUSH в галузевих заходах та преміях (координувати комунікації, готувати необхідні презентаційні матеріали);
– організовувати прес-конференції, інтерв’ю, презентації та інші PR заходи для проектів KALUSH;
– готувати та брифувати артистів проектів KALUSH до будь яких PR ініціатив;
– управляти та координувати зовнішніми зв’язками зі ЗМІ, журналістами, блогерами, тощо (забезпечувати ефективне медійне покриття та присутність проектів KALUSH в публічному просторі);
– моніторити та аналізувати медійне покриття, аналізувати ефективність PR кампаній проектів KALUSH (оцінювати результати та формувати пропозиції по покращенню PR стратегій та комунікаційних підходів);
– контролювати публікації в ЗМІ, соц мережах, тощо;
– формувати план витрат на PR ініціативи;
– формувати щотижневі та місячні звіти.